V rámci akceleračného programu startupov Startup centra UVP TECHNICOM sa konal ďalší zaujímavý workshop s lektorom Lukášom Frankom.
V priebehu workshopu účastníci prešli procesom validovania ideí so silným dôrazom na použiteľnosť v čo najkratšom čase. Použil sa modelový príklad cieľa „Mať spokojného zákazníka“. Na tomto príklade lektor vysvetlil čo je overenie nápadu a ako zmeniť nápady na výzvy. Ukázali si metodiku a postup krok za krokom. Zároveň účastníci získali výstupy, ktoré si vypracovali pre svoju značku. Dozvedeli sa a skúsili prioritizovať nápady, prerámovať nápady na výzvy, vymyslieť riešenia výziev, ktoré sú vhodné na overenie a taktiež si stanovili akčné kroky na overenie výzvy v praxi.
Lektor: Lukáš Franko:
Google Certified Trainer | CJM & CX designer, facilitátor workshopov. „Mapujem a dizajnujem cestu zákazníka cez Zákaznícky Pixel®, o know how sa delím v podcaste Marketingový Kanál“: www.marketingovykanal.sk.