V priebehu zaujímavého workshopu sa účastníci  naučili čo všetko by mala dobrá prezentácia obsahovať: od úvodného snímku, cez finančnú analýzu, až po to ako si opýtať investíciu pre svoj startup. Workshop bol taktiež venovaný témam zameraným na to, ako vytvoriť kvalitný obsah a prečo jednotlivé časti vysvetliť.

Druhá časť workshopu bola venovaná téme – ako prezentovať. Dôvody prečo vytvárať dve prezentácie (handout a prezentácia), ako funguje psychológia diváka, a aj to ako a prečo robiť dôslednú prípravu pred samotným prezentovaním.

Workshop bol organizovaný v rámci akceleračného programu Startup centra UVP TECHNICOM.

Lektori:

Michal Kuchta – Ako marketingový manažér zabezpečoval marketing pre korporátnych klientov i úspešné startupy, kde získal množstvo cenných skúseností. Najviac zo všetkého ho však baví branding, obsahový marketing a storytelling. Po práci sa naopak rád venuje ručnej stolárčine. O hoblíkoch, pílkach a rybinových spojoch vám bude spokojne rozprávať aj hlboko do noci.

Richard Rovinský – Buduje tímy a tímovú kultúru vo firmách. Ako human resources hacker pracuje s firmami a jednotlivcami v rôznych odvetviach priemyslu na ich talent manažmente a náborovom procese. Jednoducho povedané mením skupiny ľudí na fungujúce tímy. Medzi mojich zákazníkov patria ako tuzemské a medzinárodné spoločnosti (Tieto, Deutsche Telekom Slovakia, RWE, Ceragon, Austin Detonator, NESS, LafargeHolcim), tak aj verejné inštitúcie (Magistrát Mesta Košice, Magistrát mesta Ostrava, a iné).