Ako písať texty na sociálnych sieťach, aby si ich niekto všimol?

V rámci akceleračného programu sa 17.9.2020 konal ďalší workshop venovaný problematike Digitálného marketingu na sociálnych sieťach.

Reklama prináša viditeľné výsledky už v začiatkoch podnikania a spolupráce. V dnešnom svete  stojí úspech značky na viacerých marketingových kanáloch a aktivitách. Výsledky prichádzajú pri správnej kombinácii marketingových aktivít, či už je to vylepšenie webu, pútavé video, prezentácia značky, PR články, texty reklám, slogany, príspevky na sociálnych sieťach.

Na workshope  sa účastníci dozvedeli ako efektívne písať príspevky na sociálnych sieťach. V dnešnej dobe pri množstve zdieľaného obsahu je copywriting (písanie textov na reklamné účely) potrebnejší, než kedykoľvek predtým.

Súčasťou stretnutia boli aj ukážky formulácií takýchto príspevkov na sociálnych sieťach, diskutovalo sa o reklamných textoch všeobecne, ale aj o tom, na čo sa zamerať a naopak, čomu sa vyvarovať pri písaní príspevkov.

Jedným z najväčších strašiakov copywroterov je gramatika. Preto vhodným doplnením programu workshopu bol aj gramatický kvíz, z ktorého si výherca odniesol cenu z marketingovej agentúry Promiseo.

Workshop  sa konal aj online, prostredníctvom videokonferenčného a kolaboračného systému Webex meeting.

Lektor: Samuel Biroš – online Marketing Specialist v Promiseo. Špecializuje sa na sociálne média, primárne Facebook, Instagram a Linkedln, performance kampane na týchto kanáloch, tvorbe obsahu a správe social.účtov.
Medzi jeho klientov patrí napríklad aj HC Košice, Letisko Košice alebo IT gigant T-Systems Slovakia.