V rámci workshopu, ktorý bol organizovaný ako súčasť akceleračného programu startupov Startup centra UVP TECHNICOM bol predstavený účastníkom jeden z najpopulárnejších marketingových frameworkov súčasnosti – Rámec See-Think-Do-Care, ktorý kombinuje cieľové publiká, obsah, kanály a vyhodnocovanie a umožňuje tak vytvárať efektívnu marketingovú komunikáciu.

Cieľom bolo ukázať ako si pripraviť vlastnú marketingovú stratégiu na základe uvedeného frameworku. Účastníci mali možnosť sa oboznámiť aj s základnými pravidlami pred spustením akejkoľvek kampane, ako postupovať, aby bola vyhodnotiteľná a kvalitná.

Lektorka:

Viktória Margitová  pracuje v agentúre Promiseo už viac ako 8 rokov, viedla desiatky projektov od malých lokálnych start-upov až po nadnárodné korporáty. Začínala tvorbou textov, dlhodobo pracovala ako Social Media Specialist, jej aktuálnou náplňou práce je najmä komunikácia s kľúčovými klientmi agentúry a príprava kampaní ako celku. Je zodpovedná za dodanie, vyhodnotenie a kvalitu kampane, ktorú Promiseo dodáva, zároveň vedie kurzy social media marketingu a copywritingu.