On-line workshop bol organizovaný v rámci akceleračného programu startupov v Startup centre a Inkubátore TUKE. Zúčastnilo sa ho viac ako 120 záujemcov o problematiku marketingu na sociálnych sieťach.

Program workshopu bol špeciálne orientovaný na problematike on-line marketingu s dôrazom na využívanie sociálnych sietí pre účely marketingu. Pozornosť bola venovaná tomu, ako efektívne písať texty na sociálnych sieťach, na čo sa prioritne zamerať a naopak, čomu sa radšej vyhnúť. V súčasnosti pri množstve zdieľaného obsahu je práve  copywriting potrebnejší, než kedykoľvek predtým.

Súčasťou stretnutia boli aj ukážky formulácií príspevkov na sociálnych sieťach, diskutovalo sa o reklamných textoch všeobecne, ale aj o tom, na čo sa zamerať a naopak, čomu sa vyvarovať pri písaní príspevkov.

Workshop  sa konal aj online, s využitím infraštruktúry NTI (www.nti.sk).

Lektor: Samuel Biroš – online Marketing Specialist v Promiseo. Špecializuje sa na sociálne média, primárne Facebook, Instagram a Linkedln, performance kampane na týchto kanáloch, tvorbe obsahu a správe sociálnych účtov.