Popularita digitálneho marketingu za posledné roky neuveriteľne vzrástla. V dnešnej dobe sú sociálne siete už samozrejmosťou. A práve téme „Ako zaujať textami na sociálnych sieťach“ bol venovaný ďalší z workshopov akceleračného programu Startup centra a Inkubátora UVP TECHNICOM – „Digitálny marketing na sociálnych sieťach“, ktorý viedol skúsený lektor Samuel Biroš z marketingovej agentúry Promiseo.
Pri množstve zdieľaného obsahu je v dnešnej dobe copywriting (písanie textov na reklamné účely) potrebnejší, než kedykoľvek predtým. Lektor na zaujímavých ukážkach usmernil viac ako 20 účastníkov workshopu a oboznámil ich s rôznymi príkladmi, ako správne písať príspevky na sociálnych sieťach, PR články, slogany a reklamné texty vôbec, na čo sa zamerať a naopak, čomu sa vyvarovať.
Lektor: Samuel Biroš – „Svet online reklamy ma oslovil už na strednej škole a odvtedy ma nepustil. Momentálne pracujem ako Online Marketing Specialist v Promiseo, najväčšej online marketingovej agentúre na východ od Bratislavy. Špecializujem sa na sociálne médiá, primárne Facebook, Instagram a LinkedIn, performance kampane na týchto kanáloch, tvorbe obsahu a správe social účtov. Medzi mojich klientov patrí napríklad aj HC Košice, Letisko Košice alebo IT gigant Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia“.