Workshop venovaný problematike marketningu startupov na sociálnych sieťach: „Keď 2 googlia to isté , nie je to to isté“ bol organizovaný 1.10.2020 finalne on line z dôvodu obmedzení spojených s pandémiou Corona virusu COVID-19 v rámci akceleračného program StartuCentra TUKE.
Úvod bol venovaný téme o identifikácii reklamného obsahu v rámci internetu a taktiež rozdielom v platených a organických výsledkoch. Viac ako 100 on-line účastníkov malo možnosť dozvedieť sa ako Google prispôsobuje obsah vyhľadávania a zobrazovaných webov podľa ich polohy, záujmov či správania sa na internete. Získali prehľad o optimalizácii obsahu pre užívateľov na základe dát zbieraných pomocou cookies. Záver bol venovaný výhodám a nevýhodám inzercie v online a offline priestore, vhodnému výberu formátu reklamy a vyhodnocovaniu výsledkov.
Lektorka:
Zuzana Legenová z marketingovej agentúry Promiseo sa venuje performace marketingu a inzercii na cenových porovnávačoch na Slovensku a v Českej republike. Je Guru of the Gurus v programe Google Partners za rok 2018, jej práca sa umiestnila medzi finalistami Google Premier Partner Awards. V roku 2019 sa stala Mergado certifikovaným špecialistom a Heuréka špecialistom. V marci 2020 získala titul Google Digital Champion.
Webinár sa konal online, prostredníctvom videokonferenčného a kolaboračného systému Microsoft Teams .