Svet startupov je neustále v pohybe, a k získaniu konkurenčnej výhody nestačia iba inovatívne produkty, ale aj šikovné a dobre premyslené marketingové stratégie. Akceleračný program Startup centra TUKE v rámci Bootcamp 3 priniesol do popredia tento kľúčový aspekt podnikania a ponúkol startupom praktické rady v oblasti marketingovej stratégie pod vedením skúsených profesionálov z firmy Promiseo.
Viktória Margitová nám predstavila framework See-Think-Do-Care a ako ho vyžiť pri príprave vlastnej marketingovej stratégie. Martina Šimková a Michaela Lešková nás následne zasvätili do špecifík jednotlivých sociálnych sietí.
Ani tentokrát nám nechýbala na úvod motivačná prednáška – vypočuli sme si príbeh rodinnej firmy Opre´s Cider od Gaba Oprendeka, ktorý nás potešil aj skvelou ochutnávkou 😉
Ďakujeme všetkým účastníkom za ich aktívne zapojenie a skvelému tímu Promiseo za prínosný workshop!